2013. április 30., kedd

Avon Anew Vitale termékcsalád- Teszt



Több mint 1 hónapja használom Őket, úgy érzem most már leírhatom róluk a véleményemet!

Nézzük mit ír róla az Avon: 

Az Anew Vitale család ProEnergy komplexet tartalmaz - vitaminok, antioxidánsok és peptidek keverékét,  mellyel erősíti a bőr szerkezetét és segít megóvni a bőrt az idő előtti öregedéstől belülről kifelé haladva.

 Áttörő technológia felhasználásával stimulálja az SP1 protein termelődését, hogy bőröd fiatalosabb és kipihentebb kinézetű lehessen. Használatával a fakó, fáradt, tág pórusú bőr és a finom vonalak csökkenhetnek. Selymesen sima, gyorsan felszívódó formula kellemes, gyümölcsös-virágos illattal, mely hidratált és üdén ragyogó hatást ad a bőrnek anélkül, hogy kifényesedne.

Használatával a fakó, fáradt, tág pórusú bőr és a finom vonalak egytől egyik csökkenhetnek. Az eredmény: kipihentnek tűnő, frissen és üdén ragyogó, hidratált és gyönyörű arcbőr!


Mi az én véleményem a termékcsaládról:

A csomagolás szerintem igazán igényes és csajos a nappali és éjszakai krémek eléggé nehezek, olyan mint ha üvegből lennének. Az arclemosónak a csomagolása egyszerű műanyag kicsit nehezen lehet felpattintani a tetejét, de nem vészes.

Az illatuk nagyon tetszik akár még parfümnek is elfogadnám, persze aki érzékeny az ilyen parfümös dolgokra  azoknak nem ajánlom, számomra kellemes az illatuk.

Avon Anew Vitale Szemráncgélkrém:

25 év feletti nőknek ajánlják, még nem vagyok 25 sem, de nem is azért vásároltam ezt a termékcsaládot, hanem inkább megelőzés céljából, tehát nem tudom, hogy mennyire ránc csökkentő, de nagyon könnyen beszívódik, nem hagy zsíros érzést. Sok véleményt olvastam, hogy valakinek csíp és le kellett mosnia, mert nem bírta elviselni, szerencsére én nem így jártam, de mindenkinek ajánlom, hogy előbb kérjen termékmintát és ha nem jelentkezik nála ilyen tünet akkor vásárolja csak meg. Semmi extrát nem nyújt ez a szemkörnyékápoló számomra, de elhasználom, igaz nem én vagyok az igazi célcsoport.




Avon Anew Vitale Arctisztító Gél:

Őt imádom, az elmúlt idők legjobb arclemosója számomra, tuti, hogy újra fogom vásárolni. Kellemes az illata, nagyon kevés kell belőle, de komolyan csak egy borsónyi mennyiség is elég, és jól tisztít, felfrissíti a bőrt. A sminket is eltávolítja, és nem húzódik utána az arcom, ami nagyon fontos, nem szárítja, de nem is lesz tőle zsíros, olajos érzetű a bőröm. Nálam csillagos ötös! :)




Avon Anew Vitale Nappali Krém Spf 25 Uva / Uvb-Szűrővel:

Ez a termék is tökéletesen megfelel a célomnak, szintén kevés kell belőle, gyorsan beszívódik, hidratálja a bőrömet és tudok rá sminkelni, nem lesz fényes a bőröm, nem folyik el róla az alapozó. Tökéletes nappali hidratáló krém, és még Uva/Uvb- szűrőt is tartalmaz.




Avon Anew Vitale Éjszakai Gélkrém:

Nagyon egyszerű kis könnyű krém éjszakára, nem hidratál annyira mint a nappali változat, de éjszakára szerintem elég. Szalicilsavat is tartalmaz, ami jó a pattanásos, mitesszeres bőre. Én igazából ezt nem figyeltem meg, az biztos, hogy nem lett tőle több pattanásom, nem zsírosodott a bőröm. 



Összességében:

Nem bántam meg, hogy megvetem az egész termékcsaládot normál kiszerelésben. Nem lettem pattanásos, nem lett zsíros a bőröm. Tömörebb, egészségesebb kinézete lett a bőrömnek, kellőképpen hidratáltnak érzem és szebbnek. Igaz, hogy nem én vagyok az igazi célcsoport,de nekem is bevált. Azoknak ajánlanám ezt a termékcsaládot akinek nem túl száraz vagy nem túl zsíros a bőre, tehát normál, és kombinált bőre ajánlom, de előtte kérjetek termékmintát és próbáljátok ki. 


Ti próbáltátok, ezt a termékcsaládot vagy esetleg mást az Avontól?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése