2013. április 8., hétfő

Tavaszi körmök

Nem igazán szoktam körmös bejegyzést készíteni, ennek az az oka, hogy nem tudok szépen körmöt festeni és munkámból adódóan néha megunom a körömlakkozást, mert sokszor egy manikűr nem tart 1 napnál tovább, főleg ha igazán szépre sikerül. Pluszban mostanában ki volt nagyon száradva a kezem, de ezt csak magamnak köszönhetem :) pedig a munkahelyemen az asztalon van egy tubus kézkrém, de nem mindig jut eszembe használni, pedig kötelező lenne. A másik ok, amiért nem igazán csináltam körmös bejegyzést, mert a kezemmel dolgozom és eléggé előtérben van a kezem és, amikor elkezdtem dolgozni akkor még nem lakkoztam a körmeimet, mert nem tudtam, hogy szabályos vagy nem. De másnak műkörme van pluszban felfedeztem egy két munkatársamat, akik festik a körmüket.Így újra nagy körömfestő lettem és eszméletlenül vásárolom a lakkokat, lesz is róla sok bejegyzés, tehát ha tetszik akkor máskor is fogok feltenni képet az aktuális manikűrömről!

A napsütés ihlette a körömfestést, és a szép tavaszi virágok:





Gyorsan száradó körömlakk-Swift Sherbet
Gyorsan száradó körömlakk-Orange You Quick 
essence nail colour3-04 walking in the park
Gyorsan száradó körömlakk - Red Wine
Gyorsan száradó körömlakk-Straberry 

2 megjegyzés:

  1. tetszik, máskor is nyugodtan tedd fel a körmeidet :)

    VálaszTörlés
  2. Fuuu,tök jól néznek ki, jöhetne több körmös bejegyzés: )

    VálaszTörlés