2012. február 2., csütörtök

Díjat kaptam! :)

Sokoldalú blogger díjet Ivcsi Beauty kaptam, köszönöm szépen! :) 
Miután valaki megkapja ezt a díjat az alábbi szabályokat kell követni
- megköszönni a díjat akitől kaptad és linkelni a blogját
- 7 random dolgot felsorolni magadról
-15 bloggernek továbbítani

1. kedvenc tantárgyam a matek :) 
2. szinte csak fiú barátaim vannak, nem igazán jövök ki a lányokkal
3. 21 éves vagyok és lassan 6 éve élek párkapcsolatban :)
4. hamarosan vegyész technikus leszek és imádok fehér köpenyben lenni :)
5. utálom a mozgólépcsőt!
6. nagyon sokat beszélek :) 
7. minden kaját megszagolok mielőtt megeszem :)

Akiknek én adom a díjat:
Minden kedves blognak akikhez fel vagyok iratkozva! Nem tudok csak 15 blogot kiválasztani, mert mind egytől egyig a szívem csücske :)

1 megjegyzés:

  1. huuha. te is jól nyomod, hogy 21 évesen 6 éves párkapcsolat. :) én 23 vagyok, és egyhuzamban kb 7 és fél éve vagyok párkapcsolatban. (de ezalatt az idő alatt két pasit kebeleztem be) :D
    sok hosszú évet még neked! :)

    VálaszTörlés