2012. február 3., péntek

Januári haul!

Az essence leárazások mellett még ezt a pár dolgot vásároltam:


Masszázsolaj akciósan 999Ft helyett 500Ft, nyugtató illata van!


Penny Market-ben vásároltam akciósan 499Ft-ért, szeretem a Lady Speed Stick termékeket kellemes friss illata van, fogja a ruhát :S sokáig érzem  az illatát.



Rossmann akciós fülbevaló szett, 1499Ft helyett 550Ft!


Tesco Baba szett akciósan 499Ft, nem tudom mennyi volt az eredeti ára, de szerintem ennyit megért!


Dm GlissKur balzsam 649Ft.


Dm Balea arclemosó kb 600FT.


Balea tusfürdő kb 400Ft, imádom az illatát! :)


Láthatjátok nem csináltam januárban nagy vásárlásokat, mivel karácsonyra sok jó dolgot kaptam és próbálok ésszerűen vásárolni csak azt próbálom megvenni ami valóban szükséges és fogom használni!



Ti miket vásároltatok januárban?

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó dolgokat zsákmányoltál,azt hiszem most nyitva tartom a szemem ;)
    Puszi:
    http://dorcsy-beautyblog.blogspot.com/

    VálaszTörlés