2013. május 15., szerda

Haul- Joy napok

Joy napok alkalmával csak az F&F-es 20%-os kupont és a Müller szintén 20%-os kuponját használtam fel.

Az F&F-es ruhákkal és cipőkkel én teljesen meg vagyok elégedve, igaz általában akkor vásárolok tőlük, amikor le vannak akciózva a termékek. Sok jó dolgot sikerült már innen vásárolni, jó áron. Például a kedvenc tavaszi kabátomat 3000Ft-ért, fülbevalókat 299Ft-ért, cipőt 1800Ft-ért. Nem mondom, hogy csúcs szuper minőségűek, mert van ettől jobb, de nekem ez is megfelel. :)

Egyszerű fehér atléta 1390.-

Pamut szoknya 1590.-

Pamut szoknya 1590.-
Nem csináltam nagy bevásárlást  a barátomnak vetünk még pólót és rövidnadrágot, meg fehérneműt magamnak, de ezeket nem fotóztam le. :) 


A Mülleres kuponomat nem sminktermékek vásárlására használtam, most valahogy nem igazán szoktam sminktermékeket vásárolni csak akkor ha valami épp kifogyóba van, próbálok tudatosabban vásárolni. :) 



Itt sem tartottam nagy bevásárlást!
Cadeavera kétfázisú szemfestéklemosó, vízálló szemfestékekhez
Cadeavera élénkítő tisztítókendők
Sensodyne fogkrém ( kedvenc fogkrémem)
Orlal-B 4db-os fogkefe fej, elektromos fogkeféhez

Semmi smink, csupa hasznos dolgok :)



Ti kihasználtátok a Joy-os kuponokat? 

3 megjegyzés:

  1. Jóóók :D
    Jó cuccokat fogtál..:)
    Joy-os kuponnal nem mentem sehova, mert nem leltem semmit, amire szükségem lenne...és most nagyon spórolok (bár sztem egy kisebb vagyont kiszórok hamarosan az ablakon, mert elcsábultam pár rúzsra)

    VálaszTörlés
  2. Alig várom már, hogy jó idő legyen és hordhassam a szoknyákat :)
    Én most a körömlakkokért vagyok oda :)

    VálaszTörlés