2011. december 12., hétfő

SOLITEINT Kozmetikai Kft




   SOLITEINT Kozmetikai Kft küldött nekem 3 terméket tesztelésre!
A cégről:

Soliteint Kozmetikai Kft. nagy hagyományokkal rendelkező, magyar tulajdonú kozmetikai gyár.
Magyarországon a Soliteint Kft. a multinacionális cégek jelentős kozmetikum-beszállítója. Főbb partnereink: Tesco, Rossmann, Penny Market, közvetve szállítunk az Auchan, dm drogerie markt, valamint a CBA hálózatokba. Ezeken kívül sok magyar gyógyszertárban és drogériában kaphatóak a SOLITEINT termékek. A magas minőségi elvárások teljesítése miatt több cég választott minket saját márkás termékei gyártójának.
Főbb készítményeik: arckrémek, szemkörnyéki ápoló krémek, gélek, arctisztítók, testápolók, kézkrémek, púderek, after shave-ek, tusfürdők, de bérmunkában gyártanak még samponokat, golyós dezodorokat, folyékony szappanokat is. 
Cégünk a MINŐSÉG megtartását, sőt, továbbfejlesztését tartja elsődleges céljának. Termékeink a legkorszerűbb alapanyagokból készülnek és széles választékuk miatt minden korosztály megtalálja a bőrének megfelelő készítményt.

A honlapon jól áttekinthetők a termékek, különböző csoportokban vannak rendezve, leírással képpel ellátva! Érdemes rájuk vettni egy pillantást, mindent megtalálhatunk egy cégen belül ami a testápolást illeti! Illatmentes termékekkel is találkozhatunk, ami manapság nem elhanyagolható!

A termékek amiket én kaptam tesztelésre:

- Arctonik zsíros pattanásos bőrre
- Kétfázisú fürdőolaj
- Színezett arctónus javító hidratáló krém


Ti próbáltatok már Soliteint termékeket? Melyik termékről szeretnétek leghamarabb tesztet?

7 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Én régóta használok Soliteint termékeket és nagyon meg vagyok belük elégedve. PL a sminklemosó/ arclemosó tejnél jobb sminkeltávolítóval sosem találkoztam még, az arctonik is kellemes, nem szárít. Engem különösen érdekelne a kétfázisú fürdőolaj és a színezett hidratálóval is szemezgetek egy ideje.

    VálaszTörlés
  2. Még nem próbáltam, de most megnéztem az oldalukat és van egy kettő, amit szívesen kipróbálnék. Szerencs vagy, hogy felkerestek.

    http:/florysworld.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Solya: a fürdőolajat azt ma este ki is próbálom, szerintem róla lesz az első bejegyzés hétvége körül!
    Flory: én kerestem fel Őket! :) Tetszik a blogod!

    VálaszTörlés
  4. Én nem ismerem ezeket a termékeket, de kivi vagyok milyenek :)

    VálaszTörlés
  5. A színezett hidratálóról mindenképp írj! Tökjó, hogy magyar :-)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is jó, hogy magyar cég! Hétvége felé jön egy két teszt!! :)

    VálaszTörlés
  7. Én a színezett hidratálót használom és nagyon bevált :)

    VálaszTörlés