2011. december 14., szerda

Gerovital Plant Hidratáló krém

Gerovital Plant honlapján ha regisztrálunk vagyis a hírlevelükre feliratkozva küldtek, pár darab hidratáló termékmintát!

Amit a honlap ír róla:
A selymes állagú Gerovital Plant nappali arckrém használatával bőrünk természetes védekezőképessége megerősödik, így ellen tud állni a szmognak, a dohányfüstnek és az UV sugárzásnak. Bármilyen is legyen a bőrtípusunk, a krémet bátran használhatjuk, hiszen nem tartalmaz tartósítószereket és allergéneket. Mindennapos alkalmazásával bőrünk visszaszerzi optimális hidratáltságát, kisimul és élettel telivé válik.

Én személy szerint nem próbáltam ki ezt a hidratáló krémet. De miért is írok akkor most erről a termékről? Mert úgy esett, hogy a páromnak adtam belőle, hogy próbálja ki és nagyon megszerette, szép is lett tőle az arcbőre! Nagyon érzékeny bőre van nem mindegy, hogy mit ken rá, ezért is próbáltattam vele ki, mert ezek a termékek tartósítószer-, allergén- és parabénmentesek! Nagyon szereti, nem csípi az z arcbőrét és még ilyen rossz, ködös időben is eléggé hidratált a bőre, de nem lesz zsíros és mitesszeres! Nagyon örülök, hogy végre találtunk neki is egy jó krémet, az már biztos, hogy a karácsony fa alatt lesz egy ilyen számára! :) Tudom, hogy a csomagolásán az áll, hogy nőknek fejlesztették ki ezeket a termékeket, de biztos vagyok, hogy a többi terméket is ki fogjuk, vagyis Ő ki fogja próbálni! Az a baj a férfi kozmetikumokkal, hogy nagyon csekély mennyiségben fordulnak elő, kisebb a választék amiből tudunk választani és használni! Szerintem egyáltalán nem probléma ha a barátunkkal kipróbáltatunk néha egy két terméket! Attól, hogy valaki férfi attól még ugyan úgy kell ápolnia az arcbőrét megfelelő termékekkel.
honlap: http://gerovital.hu/
Facebook: http://www.facebook.com/Gerovital.hu?sk=info
 
Lányok a Ti párotok/férjetek/testvéretek napi rendszerességgel ápolja a bőrét? Milyen termékek váltak be számára? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése