2011. október 30., vasárnap

Smink csomag teszt II.


Ezzel a bejegyzéssel kicsit elmaradtam, de csak most van időm folytatni ez első rész  ITT olvashatjátok.


110 festival


Még nem volt Rimmel szemhéjpúderem, így nincs összehasonlítási alapom. A csomagolása egy egyszerű műanyag, jól záródik. Ami tetszik, hogy nem raktak mellé feleslegesen applikátort! A színe arany csillámos világos zöld, inkább nyári szín, de egy őszies barnás-zöldes sminket fel tudunk vele dobni. Nagyon tetszenek benne az arany csillámok! Egyetlen egy hátránya,hogy nagyon porzik, de a különleges szín kárpótol! Tartósságával nincs baj, igaz mindig használok szemhéjpúder alapozót!



A következő 2 db szemhéjpúder szerintem Magyarországon nem kapható, de javítsatok ki ha tévedek én még nem láttam, sehol sem ezt a márkát: Bonne Bell
A csomagolásuk nagyon egyszerű műanyag, kicsit nehezen lehet kinyitni, félek, hogy el fog törni, a hátoldalán csak az árnyalat neve és a vonalkódja található, semmi több. A szemhéjpúder mellé adtak egy applikátort, szerintem felesleges! A Cinnamon árnyalat jól pigmentált igazán különleges vöröses-narancsos árnyalat, őszi barnás sminket tudok vele elképzelni még nem próbáltam. Ilyen árnyalatú szemhéjpúderem még nem volt nagyon szép fényes és könnyen felvehető a szín. A máik árnyalattal már nem vagyok ennyire megelégedve az árnyalat neve a Marlted milk. Nagyon világos szín szürkés, lilás színe van, ebben található csillám darabkák is! Hétköznapokra tökéletes egy fekete vagy lila tusvonallal.

cinnamon
marlted milk

felül: marlted milk, alsó: cinnamon
A csomagban találunk egy 4 színből álló "palettát", nem igazán paletta nincsenek elválasztva a színek amik használta közben zavaró, kis fejű ecsettel tudjuk használni a színeket! A csomagolás itt is egy egyszerű műanyag, Prestige- iQuad a szemhéjpúder neve nagyon aranyos maga a csomagolás. A színek harmonizálnak egymással igazi őszies színek vagyis én ilyenkor hasonló színvilágot használok, viszont nem annyira jól pigmentált mint a prestige mono szemhéjpúder, és ez kicsit jobban is porzik, de sűrűn készítek vele sminket, szép visszafogott, de még is kiemeli a barna szememet a zöldes árnyalatok egy kis barnával megbolondítva!







A másik két termék eléggé érdekes csomagolásban található, ilyenem sem volt még. A színek gyönyörűek, csillogóak, pigmentáltak, kicsit szóródnak de alappal tartós, az aranyos színű a kedvencem, mivel imádom a barna színeket, de szeretem feldobni az uncsi sminket akkor egy keveset teszek a szemzugba és gyönyörűen kiemeli a tekintetünket! A kék szín is remek szép fényt ad egy kékes sminkhez. A felvitel mivel mind a kettő golyós kiszerelésű(nem tudom másképp megfogalmazni) olyan mint régen a szájfények, így a szemhéjon végig görgetve nem lesz egyenletes és persze ha nem akarjuk hogy ez egész szemhéjunkon pompázzon a szín, akkor ecsettel szépen a golyócska tetejéről fel tudjuk venni a színt és így már könnyű egyenletesen eloszlatni. Tudom más már biztosan átköltöztette volna őket jobb és könnyebb kiszerelésbe, de én így szeretem! A kék színűn nem találtam árnyalat nevet, sem pedig számot csak az összetevők vannak rajta mindössze 2g. A bronzos árnyalat neve: Sahara, ő pedig csak 1,5 g, de mind a kettő sokáig elég lesz!



b-j: beauty uk- eye dust/ Laval- Sahara
Már csak pár darab termék maradt ki róluk jövőhéten írok, mivel őszi szünet így ráérek!

Milyen színeket használtok ősszel? Mivel telik az őszi szünetetek? Nekem tanulással és egy kis blogolással!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése