2011. október 7., péntek

Nyertem :)

Nem tartom magamat szerencsés embernek, de mostanában ez fordult, és elég sok helyen nyertem! Nem azért mutatom meg, hogy mit nyertem, hogy dicsekedjek hanem azért, hogy próbálkozzatok ti is és látjátok megéri! Hamarosan nálam is indul egy újabb nyereményjáték! Tetszik az az ötlet, hogy a legaktívabb játékos kapjon egy kis nyereményt, úgy, hogy legyetek résen! :)

Az első, ha emlékeztek, volt a Krémmánia Facebook oldalán egy lakatlan szigetes játék és ott sikerült nyernem egy Clinique csomagot!
A csomag tartalma:


Clinique Rinse Off Habzó Arclemosó 30ml

Clinique Youth Surge SPF 15 Hidratáló 15ml

Clinique Even Better Bőrtónus Korrigáló Hidratáló SPF 20 15ml 

Clinique All About Eyes Rich 7ml


A második nyereményem pedig Viki Facebook oldalán nyertem, itt is teljesen véletlenül, nagyon örültem a nyereménynek!
A csomag tartalma:
 

 

Mini SKIN79 Super Plus BB Cream Triple Functions 5ml
BornPrettyStore matrica Hema kétvégű krémees ceruza
Essence Natventurista 04 Chirp, chirp



A harmadik nyereményemet Linni & Leah   blogjuk legaktívabb követőjeként nyertem! Ez nekem is megtetszett úgy, hogy hamarosan nálam is indul egy hasonló játék!
A csomag tartalma:


Essence 11 night clubbing
Avon never sonude rúzs minta
körömdíszítő kövek


A negyedik nyereményemet pedig Emese Facebook oldalán nyertem, el sem akartam hinni :)
A csomag tartalma:


Essence 50's Girls Reloaded 01 Back to the 50's
Sensodyne Pronamel fogkrém

Mindenkinek azt javaslom, hogy próba szerencse, nekem sikerült! Hamarosan ismét nyeremény játék, lesz villámjáték, legaktívabb követőnek!
Mindegyik lányhoz érdemes benézni, mert sok jó cikkeket találunk!
Mindegyik termékről lesz teszt is, de most el vagyok kicsit havazva, mert hétköznap suli hétvégén meg általában dolgozom, de igyekszem :)



Ti nyertetek már blogon, facebookon?


8 megjegyzés:

  1. wow te aztán szerencsés vagy :D
    Amit nálam nyertél is nem tudtad mi az: Born Pretty Store körömmatrica, már csináltam róla videót :)

    VálaszTörlés
  2. most hétvégén ki is fogom próbálni :) megmutatom majd a végeredményt :)

    VálaszTörlés
  3. húú,gratu,akkor neked is szuper heteid voltak! :))

    VálaszTörlés
  4. ajha! :D ez de durva:D
    gratula :D

    VálaszTörlés
  5. azta, tök jó dolgokat nyertél :) én is nyertem már blogokon és úúúgy tudok örülni :D

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm! Az elmúlt hetekben ennyi örömöm volt, még arra sincs időm, hogy kipróbáljam őket :) de most van egy szabad hétvégém :)

    VálaszTörlés
  7. gratulálok:)
    az az essence szemhéjpúder irtózatosan tetszik:$


    www.parafeminas.blogspot.com

    VálaszTörlés