2011. augusztus 17., szerda

Ez vagyok én- Az első sminkem!

Szerintem eljött az ideje, hogy felfedjem magam:) Nem sikerültek valami jól a képek és szerintem a smink sem, van még mit tanulnom és a fotózás terén is mivel még egy hete sincs meg a fényképezőgépem így még gyakorolnom kell! De úgy gondoltam mivel már tudok viszonylag normális képeket készíteni ezért felteszek magamról képet, és ha tetszik akkor megmutathatom máskor is, hogy milyen sminkeket kreálok! Nem vagyok sminkes de ez szerintem látni is fogjátok, de szívesen fogadom a kritikákat!
A smink egy egyszerű barna natúr sminkből indult amit feldobtam egy kis kék színnel!


nem sok minden látszik a sminkből, de viszonylag értelmes fejem van




Máskor is látnátok sminkeket tőlem?

8 megjegyzés:

  1. ez szép, a kéket mivel csináltad? :)
    én szívesen látnék még sminkeket :)

    VálaszTörlés
  2. A essence sun club 03 blue lagoon ceruzával húztam ki és az astor 910 just a crush szemhéjpúderét használtam, ezt is akkor vettem amikor a pirosítót :)
    Köszönöm szerintem hamarosan fogok készíteni még sminket!

    VálaszTörlés
  3. jó lett :)várom a következő sminket :)

    VálaszTörlés
  4. A smink jó, a fényképezést meg még majd gyakorlod, miközben minél többet teszel fel ide nekünk, és akkor az is menni fog! ;) :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm csajok!! :) Hát még gyakorolnom kell az biztos :)

    VálaszTörlés
  6. Hű. nagyon szép lett. Tetszik! :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm! Ma szerintem teszek fel új sminkről képeket :)

    VálaszTörlés