2011. július 16., szombat

Essence You rock! ajakfilc

Végre hozzánk is megérkezett a you rock! kollekció! Csak egy ajakfilcet vettem, mivel a paletta már meg van, mást nem is igazán néztem ki ebből a kollekcióból, de a szemhéjfesték alapozón is gondolkodom, talán később megveszem azt is! 
Még nem volt soha ajakfilcem, tehát más márka filcéhez nem tudom hasonlítani. A mérete igazán meglepett kicsit nagyobbra számítottam, de így legalább mindenhova magammal tudom vinni. A kupak jól zár, nem lötyög igaz nincs az a szokásos kattanó hang. Az illata érdekes, nem büdös és felkenés után nem érződik. Összesen 1,8ml-t tartalmaz, egy átlagos szájfény általában 5-6 ml-es, de ezt nekem elég egyszer áthúzni az ajkaimon és szép színt ad, de száradás után építhető.  A 01 Let me in rose árnyalatot vettem meg, ez a világosabb színű rózsaszínes, természetes hatású az ajkaimnak egy erősebb színt ad. Tartósságával is meg vagyok elégedve mivel 4 órát bírt ki az ajkaimon kopás nélkül, belülről kezd el kopni, de ezt korrigáltam és újra tökéletes volt. Könnyű vele dolgozni annak ellenére, hogy a filc feje nem vékony hanem kúp alakú. 




Egyszer húztam át, de száradás után jól építhető a színe


Összeségében:

Nekem tetszik ez az ajakfilc igaz nincs összehasonlítási alapom, de 599 Ft-ba kerül és szerintem ennyiért megéri megvenni, be fogom szerezni a másik ajakfilcet is. Örülnék, hogy ha állandó termék lenne, persze több árnyalatban. 

Melyik a kedvenc ajakfilcetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése