2013. szeptember 30., hétfő

Harangvölgyi kozmetikumok

"Harangvölgyi  - szalonok, Harangvölgyi - termékek és Harangvölgyi -  koncepció: negyedszázad tapasztalata, hagyományai és családi titkai  a szépségápolás és a bőrfiatalítás szolgálatában. A fiatalság megőrzése, a szépségápolás tudományos megközelítése és a természet csodáinak maradéktalan tisztelete több mint 25 éve áll központjában  a Harangvölgyi -  család munkásságának."
Forrás: Harangvölgyi kozmetikumok története

Aranyos kis történet, érdemes elolvasni az egészet, de nem csak ezért érdemes ellátogatni a honlapjukra hanem azért is, mert letisztult és modern, nekem kifejezetten tetszik a honlapjuk, az áttekinthetőség valahogy nagyon megfogott, passzol a termékeikhez is! 


Én a HydroCare Serumot kaptam tesztelésre, ami nem pont az én korosztályomnak való viszont nem is hátrány a használata, de a pontosabb kép érdekében bevontam anyukámat is a tesztelésbe!



(a termékmintákról a Facebook oldalamon: Nina beauty olvashatjátok majd a véleményem)

Hogy mi is ez a szérum? 

Természetes alapanyagokból álló öregedés gátló szérum, mely azonnali hidratáltságot és rugalmasságot kölcsönöz a bőrnek, különlegesen magas Hyaluronsav és Kollagén tartalmának köszönhetően.

Azonnali és tartós hidratáció, feszes és matt az arcbőr
Könnyű habállag , mikroszemcsés szerkezet
Tartós volument kölcsönöz a bőrnek,  hosszú időre megköti a bőr víztartalmát
Egyedülállóan magas arányban tartalmaz öregedésgátló hatóanyagokat
Hyaluronsav- és Kollagén tartalmának köszönhetően azonnali és tartós hidratáltság érhető el
A Harangvölgyi HydroCare Serum nem tartalmaz, parabént, szulfát származékokat, szilikont, mesterséges szinezékeket, vagy  mesterséges tartósítószereket.



Itt kell még megjegyeznem azt, hogy a termékeknél olvashatjuk az összetevőket (hatalmas piros pont érte) és javasolt használati útmutató! Nagyon tetszik ez a megoldás, érdemes ellátogatni a honlapra: http://www.harangvolgyi.hu/hu/home/
vagy: http://wateryourskin.hu/  mind a két oldal könnyen kezelhető! 
Az én tapasztalatom az első 3 nap után ( az arcomnak csak az egyik felét kentem be naponta kétszer)
fényképet nem készítettem, mert nagyon rosszak most a fényviszonyok és nem adták volna át, de én éreztem hogy sokkal egységesebb lett a bőröm és valóban igaz könnyű rá sminkelni. Mivel még csak 23 éves vagyok én többet nem vettem észre! 

Átadtam anyukámnak is,  hogy ő is használja, és utána kenje be a szokásos krémjével! 
Az ő véleménye, amit elsősorban kiemelt és nekem is tetszik, hogy könnyű az állaga és gyorsan beszívódik, tehát aki nem szeret sokat bíbelődni, hogy még egy szérumot is beiktasson annak ezzel nem lesz probléma mert pillanatok alatt beissza a bőr és nem ragad, nem húzódik a bőr, mint sok már hasonló terméknél. 
Hosszútávú használat után sokkal hidratáltabbnak és élénkebbnek látja az arcbőrét, amit én is tapasztalok, azt nem mondanám hogy a meglévő ráncai eltűntek  és több időnek kell eltelnie ahhoz, hogy azt ki lehessen jelenteni, hogy lassítaná a ráncok kialakulását vagy a meglévő ráncok mélyülését, viszont kifejezetten szereti használni és meg van vele elégedve. 
Amit mind a ketten kifejezetten kedvelünk, hogy valóban matt arcbőrt kölcsönöz, de nem természetellenes matt bőrt, hanem egészséges matt bőrt! Mind a ketten hajlamosak vagyunk, hogy a T-zónánk kifényesedjen viszont ennél a szérumnál nem. Sőt nekem nagyon tetszik, hogy ilyen könnyű az állaga, legjobban számomra nyáron a legjobb, mivel nem nehezíti el a bőrt és még is hidratál! 
A pumpás kiszerelésért, plusz pont mivel higiénikus és nagyon könnyedén adagolható ( néhány pumpás kiszerelésű termék köpködi a terméket, ez nem ) és egy pumpálásnyi elég az egész arcra, 50 ml kiszerelésű, ami sokáig elég! 
Az ára kicsit borsos 10.500Ft, de ezért 50 ml terméket kapunk, ami már nem is olyan rossz arány. 210Ft 1 ml, ami már nem is olyan rossz, és szerintem 2 hónapig simán kitart! Így belegondolva ugye már nem is olyan borsos az a 10.500Ft :)


Ti próbáltatok már Harangvölgyi kozmetikumokat? Esetleg szalonjaikat próbáltátok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése