2012. május 10., csütörtök

Sunfleur dekoltázs ápoló

A Sunfleur kozmetikai cég a facebook oldalukon tesztelőket kerestek és én is a szerencsés tesztelők között lehettem. Amikor megláttam, hogy milyen termékeket lehet tesztelni, akkor úgy gondoltam, hogy a dekoltázs ápolót választom és megkérem anyukámat, hogy segítsem a tesztelésben, mert ez a krém nem éppen az én korosztályomnak való, tehát az Ő véleményét fogom nektek tolmácsolni! 

Először is nézzük, hogy mit olvashatunk a csomagolásán:

A dekoltázs, a nyak és a mellkas bőre az idő múlására érzékenyebben reagálnak, mint testünk más részein. 25 év felett a kollagén szintézis jelentősen csökken, a bőr kezdi elveszíteni rugalmasságát, emiatt a finom barázdák, a ráncok egyre látványosabbak. A különös anti-ageing hatással bíró TimeCode hatóanyag hármas hatást fejt ki, melynek köszönhetően a bőr visszanyeri életerejét, javul a mikro cirkuláció, ezáltal a sejtek metabolizmusa. A Pro-collagen I molekula segíti a kollagén szintézist, miközben blokkolja a kollagént bontó enzimeket, ezzel is késleltetve a bőr öregedését, az idő előtti ráncosodást.

Anyukám már bőven 25 felett van, tehát nem is várt csodát a krémtől, de fontos, hogy megfelelően ápoljuk a dekoltázsunkat és fontos a megelőzés tehát ő eddig is használt különböző mellápoló készítményeket, de nem rendszeresen! 

látszik a napi használat :)


Anyukám véleménye a termékről: 

A csomagolása, rendkívül tetszik, igazán nőies, praktikus, a kiszerelése, mert pumpás és így könnyebb adagolni. 
Általában este zuhanyzás után használom, körkörös mozdulatokkal masszírozom be a bőrömbe. Kellemes illata van egyáltalán nem tolakodó, a krém állaga testápolószerű és könnyen beszívódik, tehát nem kel rá sokat várni. Lassan egy hónapja használom a terméket és mivel én már bőven elmúltam 25 éves így nem vártam tőle csodát, de úgy érzem sokkal puhább és szebb lett a dekoltázsom, eddig is használtam már különböző dekoltázs ápoló készítményeket, fezesítőket, de ez a krém azért is tetszik, mert könnyebben beszívódik, nem hagy maga után zsíros érzést és kellőképpen hidratál is! Hatalmas változás nem történt, inkább fiatalabbaknak ajánlom megelőzésre, de ettől függetlenül ha elfogy biztos, hogy újra fogom vásárolni, mert igaz, hogy csak 75 ml, de sokáig elég és az ára is kedvező és sokszor van akció a Rossmannban ahol kb. 2000Ft környékén beszerezhető! 



Most olvastam a Sunfelur facebook oldalán: 

Figyelem!
A Müller üzleteiben péntek, szombat, vasárnap (2012. május 11-13.) hatalmas Sunfleur akció lesz a "Joy napok" alkalmából. Aki rendelkezik kuponnal, az a májusi 20%-os gondolavéges akciónkhoz további 20% engedményt kap termékeink árából. Így aki Sunfleur arckrémet, alakformálót, vagy mellápolót vesz közel 40%-os engedményt kap, ami vissza nem térő lehetőség! Többi termékünkre a 20%-os egyedi akció vonatkozik.
Személyes tanácsadást a KÖKI Terminál Müller üzletében adunk a szombati napon. Várunk mindenkit szeretettel a Müller üzleteiben!


Ti használtok dekoltázs ápoló készítményeket? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése