2012. május 29., kedd

Sok várakozás és nagy csalódások után végre megérkezett az Oasap rendelés!!!

Engem is elért a láz és jelentkeztem az Oasapnál és kaptam 10$-t! Ez történt március 6.-án még aznap leadtam a rendelésemet! Nem tartott több óráig a nézegetés, egy fülbevalóra esett a választásom! Átlagosan 10 nap alatt ideér a csomag az enyém pedig nem nagyon akart ideérni, pedig nagyon vártam, de majd 1 hónap után érkezett meg május elején! Nagy örömmel téptem fel a borítékot és szomorúan tapasztaltam, hogy a bubis borítékban található fülbevaló el van törve, ki sem bontottam a kis tasakból! 
Persze azonnal írtam, hogy sajnos így nem tudom használni és, hogy mi a teendő ilyenkor! Pár email váltás után írták, hogy újra küldik a kis ékszeremet! Csodák csodájára egy hét múlva megérkezett a csomag el sem akartam hinni azt hittem megint egy hónapomba fog kerülni, hogy végre megkapjam! Most már félve bontottam ki a borítékot, az estből nem tanulva ugyan úgy csomagolták be vagyis bubis boríték és egy kis tasak! De ismét meglepetés ért a fülbevalóm sértetlen volt, de lapult a csomagban még egy fülbevaló, gondolom én, valami vigaszdíj féleség lenne, nem tudom, mert nem kaptam hozzá semmilyen levelet! De örülök neki, hogy ennyire figyelmesek! 

a törött fülbevaló, még azóta sem bontottam ki
a választott fülbevaló

az ajándék fülbevalóval
Összességében az a véleményem, hogy én 8$ nem adnék ezért a fülbevalóért még akkor sem ha kettőt kapunk mert ebay-en egy dollárért is meg lehet venni! Magával a termékkel nincsen bajom, mert kép alapján azt kaptam amire számítottam és nekem tetszik ez a fülbevaló viszont nem értettem, hogy miért 1 hónap alatt ért ide először és miután szóltam, hogy eltört miért ugyan azt a csomagolási módszert választották? Ilyen szempontból kicsit elgondolkodtat az oldal viszont a kellemetlenségekért kárpótoltak egy másik ékszerrel, ami a figyelmességet tükrözi! De én biztos változtatnék a csomagoláson, hogy biztonságosabb legyen, mert abban a kis zacskóban könnyen deformálódhat vagy eltörhet hiába bubis a boríték! 


A fülbevalót pedig Blooming flower shaped earrings rendelhetitek meg! 

Nektek mi a véleményetek az Oasap-ról? Rendeltetek már tőlük? 

4 megjegyzés:

  1. Vicces, én egy gyűrűt kaptam tőlük törötten, és alig tudtam megbeszélni velük az egészet. Végül visszatérítették a pénzt és rendelhettem újra, kíváncsi leszek...

    VálaszTörlés
  2. Viccelsz? A k...a dràga,ubergagyi cuccaikból?

    VálaszTörlés
  3. Hát bakker, ez elég gagyi:S én most várom a 2.csomagomat... kivi leszek, az elsővel semmi probléma nem volt :) .

    VálaszTörlés
  4. Dorka92: nekem elég hamar ment, küldtem róla képet elnézést kértek és választhattam hogy feltöltik újra a kreditem és választok valami mást vagy ugyan ezt a terméket!

    Unknown: hát igen az ékszerek nagyon túl vannak árazva! A többi terméket nem is nagyon nézegettem, mert eléggé drágák!

    Thündérke: remélem sikeresen megérkezik a csomagod, másodjára már nekem sem volt probléma! :)

    Csak nem értem, hogy elvileg a blogerina program azért van, hogy ha van valamilyen észrevételünk azt megosszuk velük, de nem igazán érdekli őket! Látom, hogy nem csak én jártam így! Lehet nekik jobban megéri újra küldeni, mint egy kicsit jobban figyelni a csomagolásra?

    VálaszTörlés