2012. május 6., vasárnap

Díjakat kaptam!

Először is a ballagó diákoknak gratulálok és egy kalappal a vizsgákhoz! 
Kaptam két díjat is, amit nagyon szépen köszönök! 

Az elsőt Jessis's Beauty írójától kaptam, köszönöm!!! :) 


A szabály szerint meg kell köszönni, és be kell linkelni annak a bloggerinának a nevét, akitől kaptuk a díjat; írni kell magunkról 7 különböző dolgot; és végül, de nem utolsó sorban 15 bloggernek át kell adni a díjat! 

- több fiúbatárom van, mit lány egyszerűen nem igazán jövök ki a csajokkal :)
- folyton piszkálom a hajamat, főleg ha frissen mosott, így hamar zsírosodik
- sorozat függő vagyok, épp újakat keresek ha tudtok valami jót írjátok meg :)
- utálom a nyarat, nem szeretem a meleget, az ősz és a tavasz a kedvenc évszakaim
- a teát cukor és citromlé nélkül iszom
- nem szeretek sokáig aludni, mert akkor úgy érzem a fél napot ellustálkodtam
- imádom a burgonyából készült ételeket, sima főt burgonyán is elélnék egész életemben

15 blogot kellene most választanom, de szerintem már mindenki megkapta, én küldöm az összes bloggerinának akinél fel vagyok iratkozva! 

A másik díjat pedig Purpleversusviolet blog írójától kaptam, köszönöm!!! :) 

Válassz 5 blogot, amelynek kevesebb, mint 200 követője van és add át a díjat.
Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
Jelentesd meg a blogodon azon személyek listáját, akiknek a díjat továbbadod, és hagyj üzenetet a blogjaikon, hogy tudjanak róla, megkapták a díjat.
Ossz meg 5 dolgot magadról, amit az olvasóid még nem tudnak rólad.  

- nem szeretem a magassarkút 
- nem szeretek telefonálni
- imádom a leveseket, szinte minden nap eszem valamilyen levest
- kedvenc virágom a tulipán 
- nagyon rossza név memóriám

Most is ki kellene választanom blogokat akiknek tovább adom, de szintén sok bloggerina megkapta már én minden bloggernek küldöm! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése