2012. április 21., szombat

Kallos csomag!

Ismét egész héten nem volt időm bejegyzést írni, vagy a suli vagy a költözködés, de a suliból már csak 1 hét utána vizsga :) A szobámba is lassan minden a helyére kerül :)

Hétfőn hozzám is megérkezett a Kallostól a csomagom! Meglepődve látam, hogy mindenki ugyanazokat a termékeket kapta. Nagyon örültem a csomagnak, hiszen régebben szinte csak Kallso balzsamot és hajpakolást használtam, nagyon szerettem, de mostanában nem találok a boltok polcain Kallos termékeket! Még nem sikerült kipróbálni a termékek közül semmit sem, de jövőhéten szerintem csak Kallos termékeket fogok használni! Remélem a minőségük nem változott, mert régebben imádtam a termékeiket! 

Frissítő tusfürdő
Kényeztető tusfürdő
Regeneráló sampon
Regeneráló  hajpakolás
Hidratáló testápoló
Regeneráló kézkrém
Erős tartású hajzselé

Volt még a csomagban egy kis táska tele smink termékekkel! 



Gyorsan száradó tartós körömlakkok (267,250,265)
Szájfény 32-es árnyalatú ( gyönyörű arany csillámokkal)
Fekete ceruza füstös szemekhez
Vízálló szempillaspirál
Dúsító szempillaspirál
Szemöldök kontúr filc ( ő a legérdekesebb)
Vízálló szemkontúrceruza (01 árnyalat, fekete)
Szájkontúr ceruza (01 árnyalat, pirosas-pinkes)
Hidratáló alapozó (02 árnyalat)
Pirosító 07 árnyalat szintén gyönyörű arany csillámokkal

Még egy terméket sem próbáltam ki, de a sampont és a balzsamot mától tesztelés alá veszem! 

Miről szeretnétek először látni tesztet?


3 megjegyzés: