2012. január 6., péntek

Sunfleur Kénes arcradír és Uborka krémpakolás- Teszt


Sunfleur Kozmetikai Kft. küldött nekem két terméket tesztelésre, ezt szeretném most nektek megmutatni. 
Sajnos 21 évesen még mindig problémás a bőröm, szerencsére már annyira nem borzasztó mint tizenévesen, de még mindig előjön egy két pattanás! 
Kénes arcradír zsíros, pattanásos bőrre ajánlják pont nekem megfelelő! A csomagolása nagyon szép, és praktikus pumpás kiszerelésű igaz a pumpa feje felfelé áll. Mivel arcradír így először meglepődtem az állagán,mert nincs benne semmi dörzsölő hatású szemcse, hanem olyan, mint egy pakolás. Az én arcomra kb. két pumpálásnyi terméket szoktam felkenni, kissé nyúlós az állaga és a régi hintőporra emlékeztet az illata. Nem szoktam vastagon felkenni hanem szép egyenletese egy vékony rétegben, kb 20 perc alatt szépen megszárad és itt jön a dörzsölés, nekem teljes mértékben sikerül eltávolítani a terméket. Én még nem találkoztam ilyen arcradírral, de a hatása tetszik, szépen eltávolítja az elhalt hámsejteket és nagyon szép puha lesz utána a bőröm. Miután leradíroztam az arcomat langyon vízzel megmosom szárazra törlöm és jöhet is az uborka krémpakolás. Szintén 20 percig hagyom a bőrömön és szinte teljesen be is issza, a felesleget egy vattapamacs segítségével eltávolítom és kész is. Nagyon puha lesz így az arcom és tiszta. Általában egy héten 2 alakalommal végzem el ezt a műveletet, leggyakrabban este jut időm így reggelre szép hidratált lesz a bőröm. Nem mondom, hogy nincs pattanásom, de a mitesszereim száma csökkent. Szeretem együtt használni ezt a két terméket, szerintem hosszútávon sokat fog javítani a bőrömön! Az áruk kedvező mindkét termék 1000Ft alatt van!

Nézzétek be a cég Facebook oldalára, jó a társaság és rengeteg jó nyereményjáték van : 
http://www.facebook.com/sunfleur.hu



kénes arcradír
uborka krémpakolás
Ti próbáltátok már ezeket a termékeket?

1 megjegyzés:

  1. Sziia!Nagyon tetszenek ezek a termékek.Máshol is láttam hogy blogger lányoknak kültek ilyen termékeket.ezeket hogy lehet igényelni??kösziSZiaa

    VálaszTörlés