2012. január 16., hétfő

Soliteint arctonik, zsíros pattanásos bőrre


 SOLITEINT Kozmetikai Kft-től kaptam a tonikot tesztelésre, de ez semmilyen mértékben nem befolyásolja a véleményemet!

A csomagolása egyszerű, műanyag csavaros és nem folyik így lehet vele utazni, sokat vittem már magammal és még soha sem ömlött ki!

Amit a terméken olvashatunk:

Baktériumölő és gyulladáscsökkentő anyagokat, gyógynövényeket és fontos vitaminokat (Biotin, B5 Provitamin) tartalmazó arctonik a zsíros arcbőr speciális ápolószere.

A megtisztított arcbőrt reggel és este kenjük át, így a bőr egész napi védelmét biztosítjuk.



Az első használatkor az illata nekem túl erős volt
és szokatlan mentás gyógynövényes illata volt, de teljesen megszoktam és már egyáltalán nem zavar. Reggel este szoktam használni miután megmosom az arcomat és nagyon  megkedveltem! Reggelente amikor felkelek nem zsíros olajos a bőröm, és nem is szárítja annyira a bőrt! Amit még szeretek, hogy tartalmaz cink-oxidot, ami segít leszárítani a pattanást, és eltüntetni a pirosságot! Az illatát leszámítva semmilyen más negatívumot nem tudok róla elmondani! Nekem nagyon szépen karban tartja az arcomat és felfrissít reggelente! Mivel tartalmaz alkoholt ezért tényleg csak olyanok próbálják ki akinek zsíros, pattanásos a bőre! Én biztos, hogy fogok ilyen arctonikot vásárolni mivel nem drága 600-700Ft a Rossmann üzletekben! Akinek érzékenyebb a bőre annak az érzékeny bőrűeknek való változatát ajánlom. Nem mondom, hogy nem fordul elő néha egy két pattanás, de nem zsírosodik be olyan hamar a bőröm,  viszont nem szárítja ki túlságosan! Amit még megfigyeltem, hogy napközben sem zsírosodik úgy a bőröm így a sminkem is tovább tartja magát. Persze ez köszönhető annak is, hogy tél van kíváncsi leszek, hogy a melegebb napokon, hogy fog teljesíteni! Amit még meg szeretnék említeni, hogy ez is magyar termék!


Ti használtatok már Soliteint arctonikot?

3 megjegyzés:

  1. Szia! Most a rossmannban 498FT-os áron meg lehet venni az összes Soliteint terméket akciósan. Én évek óta használom sminklemosóként az arclemosó tejüket, minden sminket eltávolít irritáció nélkül :))

    VálaszTörlés
  2. Én a testápolójukat szeretem,de kíváncsi lennék a színezett hidratálóra is ;)

    VálaszTörlés
  3. A színezett hidratálóról ma vagy holnap jön a teszt:) csak el vagyok havazva:S
    Nem is sejtettem,hogy arclemosó tejjel a sminket el lehet távolítani!

    VálaszTörlés