2012. január 3., kedd

Love2Smile- Organikus fürdőgolyók

minden fürdőgolyónak más a csomagolása


A két ünnep között kaptam egy csomagot benne két fürdőgolyóval a Love2Smile-tól.
Amit elsőre kiemelnék, hogy nagyon szép a csomagolásuk, nem szoktam foglalkozni, hogy milyen csomagolásban találhatóak a termékek, de ez kifejezetten tetszik!
A többi fontos szempont, hogy magyar termék, kézzel készült és állatokon nem tesztelt, talán a legfontosabb, hogy organikus!

A honlapjukon többet megtudhatsz, aminek nagyon ötletes a kinézete:
Love2Smile honlap
Facebook oldaluk

Jelenleg 4 fajta fürdőgolyót találhatunk és ebből kaptam 2db 90g-os kiszerelésűt!
Megint csak azoknak tudom ajánlani, akik szeretnek egy jó meleg fürdőt venni, a Tündéri citrusliget fürdőgolyó inkább felfrissít, kicsit élénkít, nagyon jó citrusos illata van az Angyali rózsakert fürdőgolyó pedig megnyugtató hatása, relaxálhatunk! Teljesen természetes alapanyagokat tartalmaznak, gyönyörű a csomagolásuk, feldobják a fürdőzés hangulatát , enyhén színezik a vizet! Szerintem kitűnő ajándék lehet, tudom, hogy most múlt el a karácsony, de rengeteg alkalomból lehet őket ajándékozni, testvérnek, barátnőnek, feleségnek, kollégának! Én biztos, hogy örülnék neki, magamat is de másokat is meg fogok vele lepni!
Dougles üzletekben megtalálhatóak és webshopokban!
90g-os kiszerelésűek kb. 700Ft
230g-os kiszerelésűek kb. 1300Ft

Köszönöm Emi&Feri, hogy tesztelhettem a fürdőgolyótokat mostantól állandó jelleggel megtalálhatóak lesznek a fürdőszobámban! 


Ti milyen fürdőgolyót használtok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése