2011. december 20., kedd

Gliss Kur Simító szérum-Folyékony hajápoló



Ez az első Gliss Kur termékem, valahogy mindig más terméket próbáltam, de mivel elfogyott a hajvégápolóm gondoltam kipróbálom, ezt a márkát, mert sok jót hallottam már róla.

A csomagolása szép, kicsit túlságosan nagyon dobozba teszik, üveg hatású műanyagban van maga a termék és pumpás adagolója van, ami  praktikus.Októberben vásároltam szerintem még sokáig ki fog tartani.Az illata kellemes nem tolakodó igaz nem tart sokáig! Törölköző száraz hajra kell felvinni 1-2 pumpálásnyit és szét kell oszlatni a hajon! Én a hajvégektől kezdem és úgy haladok felfelé. A dobozon azt lehet olvasni, hogy simító szérum az én hajam nagyon is egyenes egy kicsit szokott behullámosodni, de amióta ezt a terméket használom semmi változást nem vettem észre, hogy egyenesebb lett volna a hajam! Az viszont igaz, hogy fényes lesz tőle a hajunk, és nekem nem is töredezik a hajvégeim! Puha selymes lesz tőle a hajam, nagyon szeretem igaz a fénye hamar megkopik, és az illata sem tartós, de puhának puha lesz tőle a hajam! Nem hiszem, hogy újra meg fogom vásárolni ezt a terméket, de el fogom használni, annyira nem rossz, de nem ígéri teljes mértékben azt ami a dobozon szerepel!
50ml/ akciósan 999Ft 






Ti milyen hajápolót használtok?

2 megjegyzés:

  1. húú jól be van csomagolva :D Én syoss-t használok, de semmit nem használ, van gliss kur-om is , az a kétfázisú amit össze kell rázni, azt szeretem, puha és jó illatú lesz a hajam tőle :)

    VálaszTörlés
  2. A kétfázisút ki akarom majd próbálni csak előbb fogyjon el egy két dolog :)

    VálaszTörlés