2011. december 8., csütörtök

Blistex ajakápolók! - Teszt

Ahogy közeledik a hideg idő az ajkunk is jobban kicserepesedik, ilyenkor nem indulok el otthonról ajakápoló nélkül! Sok jót olvastam a Blistex ajakápolókról, úgy gondoltam ezt ki kell próbálni! 
Nálam nagyon fontos az, hogy ha az illata túl erős, vagy túl mű akkor nem használom, mert zavar, vagy ha az íze kellemetlen, akkor a kukában köt ki! 

 
A Rossmannban akciós volt a Blistex MedPlus For Lips ajakápoló, mindössze csak 219Ft-ba került! Nagyon megörültem, így hát meg is vettem! 
A csomagolása egyszerű, tégelyes ami egyetlen hátránya is nálam, hogy bele kell nyúlkálni, ezért csak otthon használom, este lefekvés előtt is szoktam felkenni egy keveset! Amit nagyon szeretek, hogy mentolos, és bizsergeti az ajkaimat, persze egy idő után megszokja az ember és már nem veszi annyira észre, mint az elején! Az biztos,hogy nagyon jól ápolja az ajkakat és nem cserepesedik ki! Biztos nagyon sokáig elég lesz!

Vettem egy másik Blistex ajakápolót is még pedig Blixtex málna és limonádé ajakápolót. Klasszikus kitekerhetős csomagolása van, semmi extra, 399Ft volt a Rossmannban! Mindig nálam van nagyon szeretem egy nap max kétszer kenem újra, általában reggel amikor indulok a suliba és délután körül és egész nap nem szárad ki az ajkam! Egy kicsit édeskés az íze, de még nem zavaró!
Eddig bevált ez a két termék, nem mondom, hogy nem fogok kipróbálni mást, de tetszik sokkal jobban mint a Labello!

Ti szeretitek a Blistex ajakápolókat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése