2011. augusztus 1., hétfő

Essence Urban Messages!

Nálunk is kapható lesz ősztől, de csak a Müller drogériákban! 


01 street styler, 02 skyscraper, 03 it peace, 04 nightline, 05 wall of fame

Lipstick/ 01 let’s paint the city, 02 it peace, 03 skyscraper
Eyeshadow Chalk/ 01 street styler, 02 skyscraper, 03 it peace, 04 nightline
Eyeliner Pen/
01 street styler, 02 skyscraper, 03 nightline
EDT
Illuminating Spray
Már várom az őszt :) ráadásul akkor van a szülinapom. Legjobban a szemhéjárnyalókra lesek kíváncsi!

Nektek, melyik tetszik?

4 megjegyzés:

  1. kíváncsi vagyok milyen lesz az edt. :)

    VálaszTörlés
  2. Arra én is, ilyen színvilághoz és ilyen névhez milyen illatot találhattak ki :)

    VálaszTörlés
  3. Engem főleg a lakkok érdekelnek innen, a Müller meg annyira jó, az a kedvenc drogériám! kár, hogy olyan kevés van belőle :(

    VálaszTörlés
  4. Én még nem voltam Müllerben :) mert nálunk nincs csak egy közeli nagyvárosban van és ha ott járunk mindig elfelejtek benézni, de most már muszáj lesz!

    VálaszTörlés