2011. augusztus 12., péntek

Arual szemhéjpúder teszt




Már sok bloggerinánál olvashattatok Arual szemhéjpúder tesztről most én is bemutatom az enyémet!

A csomagolása:

megszenvedtem mire kibontottam, de rájöttem, hogy csavaros és egyből meg is örültem mert így magammal vihetem a táskámba és nem kell aggódnom, hogy kinyílik. Egyszerű műanyagból van,az elején a márka neve található arany betűkkel a hátoldalán a száma és az összetevők található meg. Eléggé egyszerű a csomagolása, de én nem igazán szoktam foglalkozni a csomagolással a benne lévő termék érdekel.

itt  jól látszik a színe

A színe:

mint a rúzsnak ennek sincs fantázia  neve a csomagoláson csak száma az enyém a 3-as, ha megnézzük a honlapon akkor ez a világos gyöngy lila. Szép világos fényes lilás színe van, és nagyon pigmentált. Elég nehéz volt fotózni, mert nagyon fényes és sokszor inkább szürkének látszik mint lilának, nagyon különleges.


nagyon fényes és néha szürke színű


Tartóssága:

6 órán át volt a szemhéjamon és olyan volt mikor felkentem, biztos bírta volna tovább is. Szemhéjpúder alapozóval szoktam használni mindent mivel olajos a szemhéjam ezért nem kísérletezgetem ami másnak fent maradna nekem eltűnne vagy össze ráncosodna a szemhéjamon a festék.

Az állaga:

felkenve krémessé, könnyű vele dolgozni.
 

Illata:

kicsit parfümös illata van, de engem ez nem zavar sőt sminkelés közben nem is érződik! 

alap nélkül készültek a minták


Összeségében:

Szerintem ez egy nagyon jó szemhéjpúder, erősen pigmentált gyönyörű fényes színe van és könnyű vele dolgozni! 995Ft-ért szerintem megéri, az
Arual honlapján 10 szín közül tudtok válogatni!

Ha szeretnél 15% kedvezménnyel vásárolni akkor a vásárlás során a megjegyzésbe írjátok be a blog nevét http://devilgirlmakeup.blogspot.com/




Nektek hogy tetszik ez a szemhéjpúder? Ismeritek ezt a márkát?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése