2011. augusztus 4., csütörtök

Arual rúzs teszt!

 Tegnap kaptam meg a csomagot benne a tesztelésre váró termékekkel. Első körben a rúzst szeretném nektek bemutatni, amit tegnap már viseltem is.

Az Arualról:

A Productos ARUAL S.A. 1949-ben alakult Barcelonában, az alapító vegyész-házaspár célkitűzése minőségi fodrásztermékek létrehozása volt. Az ARUAL Spanyolországban az alapító család utódainak vezetésével közel 70 féle fodrászcikket illetve kozmetikai terméket állít elő.
Európa, Afrika, Közép- és Dél-Amerika számos országában is méltán népszerűek az ARUAL minőségi termékei.
Magyarországon közel 20 éve vagyunk jelen, az ARUAL Fodrásztermékek és kozmetikumok kizárólagos forgalmazójaként.
Üzletpolitikánkban a termékek fokozatos bevezetésének elvét követtük.
Az ARUAL termékeit folyamatosan szigorú ellenőrzésnek vetik alá, hogy csak a legjobb, legprofesszionálisabb minőségű fodrásztermékek kerülhessenek forgalomba.
Reméljük, termékeink meggyőzik arról, hogy érdemes munkájához az ARUAL minőségi termékeit használnia és hamarosan kiemelt partnereink között tudhatjuk Önt is!
(vegyész-házaspár ez számomra külön tetszik!) 


A csomagolása: nagyon egyszerű, sötétkék felületen arany írással megtalálható rajta a cég neve és logója. Jól zár úgy , hogy nyugodtan bele lehet dobni a táskában nem kell félni, hogy minden rúzsos lesz.


Színe: az alján találhatjuk a rúzsnak a számát az enyém a 4-es, sajnálom, hogy nincs fantázia neve.
Ha mégnézitek az Arual honlapján a rúzsokat láthatjátok, hogy elég kicsi képet találunk és ott viszont nem számozás van hanem a termékek nevei ha ez alapján nézzük és ha jól gondolom akkor én a gyöngykorál nevezetűt tudhatom a magaménak. Magamtól biztos nem álaszottam volna, de így nagyon jól jártam, mert tetszik a színe, építhető többször át kell húzni, de nagyon szép fényes rózsaszínes, de a képeken jobban látszódik.
itt látszik igazán, hogy milyen szép fénye van


Az illata: amikor először megszagoltam vissza repültem az időben, mert anyukámnak amikor kicsi voltam pont ugyan ilyen vagy nagyon hasonló illatú rúzsa volt. Megszagoltattam vele is és neki is rögtön eszébe jutott sajnos egyikőnk sem emlékszik, hogy az milyen rúzs volt! Számomra így nagyon kellemes a rúzs illata, de felkenés után én nem éreztem semmit sem.

Tartóssága: nekem tegnap 3 órát bírt ki, szépen kopott a színe is közben ittam kétszer, és nem volt foltos az üveg. De én általában evés és ivás előtt le szoktam törölni a rúzst, mert nem szeretem viszont látni a pohár szélén és meg enni sem szeretem.

Ami még nagyon tetszett, hogy elég könnyen kiszáradnak az ajkaim, de ennél a rúzsnál ezt nem éreztem, úgy hogy elég gyakran fogom használni, állaga nagyon krémes és könnyen kenhető.

Összességében:

Szerintem egy jó kis rúzsról van szó, ami nem szárítja ki az ajkakat, számomra az illata is kellemes, és a csomagolása is jó. A színe kicsit lehetne erősebb, de jól építhető. Szerintem mindenképpen megér egy próbát, viszont a kis kép alapján elég nehéz választani mivel semmi nem látszódik a színekből!
Ára: 1040Ft
A rúzst  Arual honlapjáról tudjátok megrendelni.

Fontos!!

15% kedvezményt kaptok ha a megjegyzés rovatba beírjátok a blogom nevét: http://devilgirlmakeup.blogspot.com/


Nektek, hogy tetszik ez a rúzs? Ismeritek ezt a márkát?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése