2011. május 25., szerda

Nyári smink

Mivel nyáron nagyon meleg van én nem szoktam ilyenkor magamat nagyon kisminkelni. Általában alapozót sem használok, mert úgy is csak lefolyna rólam. ( még kísérletezget az alapozókkal eddig nem találtam olyat, ami nyáron is jó lenne). Szerencsére nem vagyok pattanásos, hogy takargatnom kéne az arcomat, a szemem alá szoktam korrektort tenni, amit púderrel fixálok.


Nyáron én szemhéjpúder helyett szívesebben használok szemceruzákat illetve tusokat, gyorsan és könnyen ki tudjuk velük emelni a szemünket. Előnye még az, hogy ez nem mászik el úgy, mint a szemhéjpúder, vagyis nálam nyáron jobban előfordul hiába használok alá szemhéjpúder alapozót, lehet azért, mert zsírosabb a szemhéjam. De a ceruzát szemhéjpúderrel fixálom, amilyen színű szemceruzát használok olyan színű szemhéjpúderrel fixálom. 


Az ajkaimra nem igazán szoktam rúzst használni hanem szájfényeket részesítem előnyben, mivel a szép napsütésben szinte szikráznak az ajkak.



Pirosítóból pedig selyemfényűeket szoktam használni, de inkább highlighter teszek fel, mert nyáron szerintem nagyon jól mutat. Bronzosítót most szeretnék beszerezni, de még nem tudom, hogy milyet vegyek.

Mivel nyár van ezért figyeljünk oda az UV védelemre is, használjunk megfelelő arckrémet, alapozót, sőt szájfényből is vásárolhatunk olyat, ami megvédi ajkunkat a káros napsugarak ellen, de ne felejtsük el bekenni magunkat naptejjel, de ugyan úgy a hajunkat is fontos védeni.

Ti nyáron hogy sminkelitek magatokat? Fontos számotokra az UV védelem? Milyen bronzosítót használtok?

A képeket a Google-ről szedtem le!

1 megjegyzés:

  1. én odafigyelek az uv-re, a nappali arckrémem 20-as fényvédő faktorral rendelkezik :)

    VálaszTörlés