2013. szeptember 25., szerda

Maxepil szőrnövekedést gátló krém-Teszt

Még nem hallottam hasonló krémről ezért kíváncsian vágtam bele a tesztbe, de mi is az a Maxepil?

A MAXEPIL szőrtelenítés utáni krém igazolt hatású növényi hatóanyagok kombinációja, melyek egymásra épülve gátolják a szőrtüszők működését, nagy mértékben lassítva a szőrszálak kinövését

A krém előírás szerinti használatával a szőrszálak egyre vékonyabbá, a szőrhagymák egyre gyengébbé válnak, a szőrtelenítések között eltelt idő pedig egyre hosszabb lesz, míg a hatás véglegessé nem válik. Ez általában 4-6 szőrtelenítés utáni kezelést igényel, a kezelt felülettől és a szőrzet típusától függően. Ez idő alatt a krém bőrtápláló hatása is maximálisan érvényesülhet, így bőre nem csak tartósan sima, de hidratáltabb és egészségesebb lesz.


A MAXEPIL szőrnövekedést gátló krém természetes megoldást kínál a nem kívánt szőrzet tartós eltávolítására. Használata egyszerű: szőrtelenítés után dörzsölje be vele a célterületet, majd 2-3 héten át, naponta kétszer ismételje meg a műveletet. Ezzel nem csak gátolja az új szőrszálak kinövését, de táplálja és ápolja is a bőrét. 

A krém hatásosságát nagy mértékben növeli, ha gyantázott vagy epilálással szőrtelenített bőrfelületen alkalmazza, de szőrtelenítőkrémmel vagy borotválással végzett szőrtelenítés után is eredményesen alkalmazható.

Forrás: Maxepil


Ha szőrtelenítésről van szó akkor én a borotvát részesítem előnyben, mivel gyors, egyszerű és fájdalom mentes. (csak akkor, hogy ha nem vágod meg magad :)
Persze a borotválás legnagyobb hátránya, hogy pikk-pakk visszanőnek azok a fránya szőrszálak, ezért is gondoltam jó megoldásnak ezt a krémet!

A csomagolása egyszerű semmi csicsa, de nekem tetszik, könnyen nyitható és zárható a teteje, viszont jól zár, tehát bátran magammal vinném a táskámba is.
A krém állaga sűrű és kissé kellemetlen az illata, enyhét gyógynövény illatú és kissé sárgás színű.
Én nyáron kezdtem el használni a krémet és pontosan ez az egy problémám van vele, hogy sűrű krémről beszélünk és nyáron a döglesztő melegben nagyon soknak éreztem ezt a krémet, viszont nagyon jól ápolja és puhítja a bőrt. Rendkívül jól hidratál tehát, akinek száraz bőre van merem ajánlani, pluszban megnyugtatja az irritált bőrt!
Állíthatom, hogy valóban csodaszer, a krémezés előtt már másnap szúrós volta lábam, igen-igen a borotválás legnagyobb hátránya, de a krém használata közben majd csak 3-4 nap után jelentkeztek a szőrszálak, és közben nagyon puha és sima lábbakkal hódítottam. Mivel most már hűvösebb idő van így nagyon kellemes a krém használata, de a kánikulában sajnos nekem fullasztó, de majd jövő nyárig kitalálok valami megoldást! De az biztos, hogy a krém rendszeres használata közben később és gyengébb szőrszálak nőnek vissza! Biztos, hogy újra fogom vásárolni és megpróbálom magamat rávenni a krém rendszeres használatára, mert sajnos az ilyenekben nem vagyok jó! :)
Maxepil honlapja: Maxepil
Facebook oldala: Facebook Maxepil

Érdemes ellátogatni  facebook oldalukra, mert sűrűn tartanak nyereményjátékot!

A krémek ára sem vészes mivel minél többet veszel annál olcsóbb, de én azt javaslom, hogy először egy tégellyel vegyetek és próbáljátok ki, mutassátok meg a barátnőiteknek, anyukátoknak tesóitoknak és ha bevált akkor rendeljetek több darabot kedvező áron! (árak a honlapjukon)



Ti próbáltátok már? Hallottatok esetleg hasonló csodaszerről? 

1 megjegyzés:

  1. Én is próbáltam ,és nekem is pozitív élményeim vannak róla:)

    http://coralinevilag.blogspot.hu/2013/07/maxepil-szor-nem-no.html

    VálaszTörlés